ponedjeljak, prosinca 27, 2010

MALO VITRA U VLADI


Gospođa premijerka navodno je rekonstruirala Vladu RH smijenivši tri ministra i jednu ministricu za koje, osim financijaša Šukera, uopće sada nije bila potrebna smjena, a s obzirom na neke druge likove koji su iz tog društva trebali već odavno odletjeti. Vjerojatno je opravdano i izbacivanje Branka Vukelića, ali on također spada u skupinu onih za koje se davnih dana trebao pobrinuti Zavod za zapošljavanje, jer prošlo je već podosta vremena od padanja helikoptera, MIG-ova i gradnje mosta koji nikamo ne vodi, osim možda prema selu rečenog, sada bivšeg ministra obrane. Po tom se mostu, koji košta silnu lovušu, nitko nikada nije provezao, a po svemu sudeći niti neće, pa ni sam Vukelić, kojemu će to ostati valjda trajni spomenik na nesposobnost i glumatanje dobrotvora po lokalnoj seoskoj razini.
Božo Biškupić, dobroćudni djedica s Debanićevog brijega u Vrapču, najpoznatiji po tome što je bio osobni fotograf Ive Sanadera, također odlazi iako nije napravio apsolutno ništa – ni dobro ni loše. Njega će zamijeniti Jasen Mesić, a za one slabijeg pamćenja, to je lik koji se na prošlim izborima kandidirao za gradonačelnika Zagreba i trajao upravo toliko dugo koliko i predizborna kampanja za tu funkciju. Kakve veze tip ima s kulturom znaju samo dragi Bog na nebesima i Jadranka Kosor, također stacionirana na nekom oblaku s kojega ne vidi da ovaj njen pokušaj katarze pred hrvatskom javnošću s nekakvom rekonstrukcijom nitko normalan ne doživljava ozbiljno. Da je zaista nešto htjela rekonstruirati prvi bi se na popisu trebali naći Božidar Kalmeta i Darko Milinović, ali oni stoje „kano klisurine“, moćni i nedodirljivi. Ili još bolje, trebala je deinstalirati kompletnu garnituru ministara, počevši od sebe, te raspisati izvanredne izbore i priznati da nema snage, volje, a ni znanja spasiti Hrvatsku od neminovnog bankrota i sindroma Grčke. Međutim ne, ona smjenjuje Marinu Matulović – Dropulić kao da će šutiranje spomenute gospođe iz Vlade dekontaminirati okoliš od političkog otpada koji već godinama terorizira građane Hrvatske svojom demagogijom i nesposobnošću. Možda bi bilo pametnije da je bivšu ministricu Dropulić Jadranka postavila umjesto Šukera, jer ta žena barem zna kako zaraditi silnu lovu, pa bilo to i preko dionica Radićevog IGH.
Na kraju se nameće zaključak kako je sve to samo „malo vitra“ prema onome što ovoj zemlji stvarno treba, a to je uragan pete kategorije koji će pomesti i zauvijek otpuhati kompletnu garnituru političara što su Hrvatsku ne samo doveli na rub ponora, već je i doslovno strovalili u bezdan.

Broj komentara: 45:

Anonimno kaže...

Kao i svi do sada, ovo je odličan tekst i ogledni primjer kako se u Hrvatskoj pokušava javnosti zamagliti situacija koja je više nego jadna! Pohvala autoru i pozdrav!
Ivana

Anonimno kaže...

Ove smjene su bacanje prašine javnosti i EU komisiji.
Smijenjeni su benigni ministri.
Ova smjena je pokazala kako Kosor ipak nema težinu u HDZ-u.
Svi znaju da je MAJKA svih pljački, korupcije i nepotizma u HAC-u, HŽ-u, na čijem čelu je KALMETA.
Očito kako su je mafijaši iz ovih državnih tvrtki zaustavili. Matematika sve pokazuje.
Kalmeta + Milinović = 10 HDZ-ovih zastupnika.
Oni su zaustavili Kosor.
Pitanje je da li mogu zaustaviti BAJIĆA…..?
Hoće li EU progutati ovaj blef…..?????

Anonimno kaže...

Odličan članak koji zorno prikazuje u kakvoj smo gabuli. Smijeniti Kalmetu i Milinovića je nemoguća misija.
Vjeko

Anonimno kaže...

Istina je da smo se odavno "strovalili u bezdan" i svi to vidimo osim onih koji su nas tamo gurnuli. Odličan tekst.
Pozdrav iz Šibenika!
Tanja

Anonimno kaže...

Super!!!! Otišli u vražju mater, ali to nitko ne kuži.
Davor

Anonimno kaže...

Frajeru, trebalo bi te izmisliti da ne postojis!!!!
Ekipa iz bolnice u Kölnu

Anonimno kaže...

Kalmeta i Milinović su stvarni šefovi u HDZ-u, Jaca je samo zapisničarka. Autoru, oženi i mene!
Danijela

Anonimno kaže...

I ja hoću ovak pametnog frajera kojega bi "trebalo izmisliti da ne postoji"! Članak je jaaaaaako dobar.
Goga iz Zagreba

Anonimno kaže...

Ženi i mene!!!!!
Sanja

Anonimno kaže...

Iva, udaj se za mene! Ja ću ti napisati najbolji članak....
Ivan

Anonimno kaže...

Cure, kaj ste se zapalile?? A kaj ak je autor oženjen? Bu vas žena očerupala.. I trebala bi ak je prava žena! Inače, stalno pratim ovu stranicu i fenomenalna je! Sve što piše - stoji!
Berni

Anonimno kaže...

Vidim da je gužva. I ja bi se udavala, ženi i mene... Tekst je super!
Violeta

Anonimno kaže...

Iva! Imam kuću na moru i stari auto, a autor je jako pametan, koliko možemo vidjeti... Ipak, moje nekretnine uvijek više vrijede od nečijeg mozga, barem u Hrvatskoj! Pusti njega i prebaci se na mene.
Igor

Anonimno kaže...

Dajte babe, smirite strasti, koji vam je vrag? Hoćete li se meni tak upucavati ako napišem nekakav članak? Možda ne bu ovak dobar, ali nekaj bum smislil.
Branimir

Anonimno kaže...

@Iva
Daj pusti politiku i uživaj u seksu! Ja se preporučam!
Dominik

Anonimno kaže...

Bok horvatvukelnu, nije te dugo bilo i veselim se novim tekstovima. Znaš da sam tvoj obožavatelj, pa zato otkantaj babe i piši dalje!
Štef

Anonimno kaže...

Ivaaaaaa, gdje si? I ja bi se ženio, pusti autora uzmi mene!!!! Inače, autor je stvarno O.K. i tekstovi su mu genijalni, ali nije sve u pisanju.
Boris

Anonimno kaže...

@Dominik
Pazi se da te Autor ne blokira....

Iva

Anonimno kaže...

@Ivan
Čekam taj najbolji članak...

Iva

Anonimno kaže...

Žeeeeeni meeeeene! Berni je u pravu, hoćemo pametne!
Lidija - Zagreb

Anonimno kaže...

@Iva
Znači, izvisio sam?
Igor

Anonimno kaže...

@Iva
Ako me autor blokira, nema demokracije! Neka me on blokira, ali nemoj ti...

Anonimno kaže...

@Iva
Ne mogu ja napisati ovako pametno, ali zato nudim druge usluge koje gospodin autor možda ne može.
Ivan

Anonimno kaže...

Volim autora već duže vrijeme, ali on to ne shvaća ili neće shvatiti. Na mailove ne odgovara, a ja ludim. Tekstovi su fantastični kao i on!
Draga iz Osijeka

Anonimno kaže...

@Berni
Hvala Berni na podršci, jedan od pametnijih komentatora...Slažem se s Tobom, sve lude za neki macho sranjima a poslije imaju to što imaju....

Pozdrav od Ive :)

Anonimno kaže...

Znaš kaj Horvat... Vidiš da su ženske lude i da ne znaju što bi od sebe. Čitaju tekstove zato što bi se udavale, a ne zato što su odlični!
Pozdrav od frendice s Dnevnik.hr

Anonimno kaže...

@Boris
Slažem se da nije sve u pisanju, ali Autor je u svemu O.K. ...

Iva

Anonimno kaže...

Znači nije slobodna?
Goran Rumora

Anonimno kaže...

@Igor
A to ti je tako u životu...no, svakako hvala na iskrenosti...
Pozdrav od Ive

Anonimno kaže...

@Dominik
Ma Autor te sigurno neće, on je uvijek za demokraciju i ljudska parava, prije bih te ja mogla...

Iva

Anonimno kaže...

@Ivan
Nemaš Ti pojma kaj Autor sve može, nije samo dobar u pisanju, nego u svim područjima,ali baš svim, talent nad talentima...Iva

Anonimno kaže...

@Iva
Gle draga, ja sam ti praktičar i kužim neke stvari. Dugo već pratim ovu stranicu i vidim da je čovjek originalan, baš kao što i sam kaže, ciničan i sarkastičan. Sve tekstove imam isprintane i jedni su od boljih na web-u. Preporučio sam tekstove prijateljima i oni su oduševljeni. Vidim da je horvatinkoln stvarno pametan frajer i svi su mu tekstovi jako pametni i elokventni. Čovjek ne upotrebljava strane riječi kao neki, da uopće ne zna što znače, svaka mu je na mjestu!
Pozdrav!
Berni

Anonimno kaže...

@Goran
Kaj Ti treba crtati...Iva

Anonimno kaže...

@Iva
Ne treba crtati, ali to ne znači da se ne možemo upoznati i vidjeti do kuda možemo ići. Pusti autora, uzmi mene, sve je moguće.

Goran Rumora

Anonimno kaže...

Bože, pripadnica sam ženskoga spola, ali da su neke žene fakat glupe u to sam se konačno uvjerila.. Žene drage, nemojte od sebe praviti tupsone ako to niste....Pozdrav!

Iva Horvat

Anonimno kaže...

E da, Autor je uistinu MRAK frajer...

Anonimno kaže...

Zene! Frajer, tj. autor ovog bloga Vam izgleda fenomenalno, ima titulu duzu od Vaseg imena i prezimena i postoje neke nekretnine. Osobno ga poznajem i znam o cemu pričam! A sad navalite!Kreso iz Kölna

Anonimno kaže...

Autor je dobro primijetio kako nema Kalmete i Milinovića... Ja bih na taj popis dodao još i onoga Fuchsa, koji se uopće nije udostojio pobrinuti da učitelji, nastavnici i profesori u osnovnim i srednjim školama te fakultetima, dobiju barem simboličnu Božičnicu.
Pozdrav!
Zoran

Anonimno kaže...

Zanimljivo je kako se sada saziva i izvanredna sjednica Sabora zbog ovih "promjena u Vladi". Bilo bi bolje da su sazvani izvanredni izbori. Sve je ovo samo cirkus koji se nastavlja.
Branko

Anonimno kaže...

Odlično napisano i analizirano. Sretna Nova godina autoru i čitateljima.
Kizo

Anonimno kaže...

Država otišla u k...., a mi brojimo Sanaderove umjetnine koje mu sad plijene. Katastrofa od politike i političara
Lord Extra

Anonimno kaže...

Mogu samo reći: Bože, čuvaj Hrvatsku!
Mladen

CroSirmium kaže...

Veliki pozdrav i čestitke za afirmativni post. Vjerujem da ćemo se jednoga dana s ponosom podsjećati na ove dane borbe za Hrvatsku.
Pozdrav iz Srijema!

Anonimno kaže...

Sve pohvale za članak. Očito da autor kuži politiku, a dobro mu stoji sarkazam i cinizam, no tko zna možda i još ponešto??? Ali, nije mi jasno kaj se žene prepucavaju, pa kaj je to rubrika tko s kim ili tko koga? Babe primite se kuhače a politiku ostavite onima koji je razumiju...
Pozdrav i pusa autoru...
Tea

Anonimno kaže...

Čuj Tea, ak saznaš kaj mu još osim cinizma i sarkazma dobro stoji, javi nam!
Inače, s nestrpljenjem čekamo idući članak!
Pozdrav iz Siska,
Vesna